Na podstawie rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 6 maja 2021 r. od 1.07.2021 r. wprowadzone zostają kolejne zmiany w zasadach obsługi klientów Urzędu m.st. Warszawy (w tym Urzędów Dzielnic).
Obsługa klienta prowadzona będzie we wszystkich sprawach realizowanych przez Urząd – po uprzednim umówieniu wizyty w systemie rezerwacji internetowych rezerwacje.um.warszawa.pl, a także bezpośrednio w urzędzie bez konieczności umawiania wizyty.
Bezpośrednia obsługa klientów realizowana będzie w poniedziałki w godz. 8-18 , w pozostałe dni w godz. 8-16.
Nieczynne będą siedziby USC w dzielnicach: Białołęka, Ochota, Wesoła, Wilanów i Wola. Mieszkańcy tych dzielnic mogą załatwiać sprawy w pozostałych siedzibach Urzędu Stanu Cywilnego (nie obowiązuje rejonizacja).
Realizacja usług może wiązać się z ograniczeniami wynikającymi z konieczności zapewnienia bezpieczeństwa i wypełnienia wytycznych sanitarnych, takimi jak: ograniczanie liczby klientów przebywających w siedzibie urzędu, obowiązek dezynfekcji rąk, zakrywania ust i nosa itp.
Kontakt z Urzędem możliwy jest drogą mailową i telefoniczną. Numery telefonów i adresy mejlowe podane są na stronach urzędu miasta i dzielnic.
Składanie pism wymagających podpisu możliwe jest drogą pocztową lub elektronicznie z wykorzystaniem platformy ePUAP (pismo musi być podpisane profilem zaufanym lub podpisem elektronicznym).
Ogłoszenie zastępuje ogłoszenie nr 5 z 04.06.2020 r., które traci moc.
Powyższa organizacja pracy Urzędu obowiązuje do odwołania.
W załączniku dostępna jest pełna treść komunikatu.
Załączniki: