Ogłoszenie nr 510191584-N-2020 z dnia 02-10-2020 r.
Urząd Miasta Stołecznego Warszawy dla Dzielnicy Rembertów: Świadczenie usług transportowych w zakresie dowozu dzieci niepełnosprawnych w roku szkolnym 2020/2021
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 561031-N-2020
Numer ogłoszenia: 561031-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Urząd Miasta Stołecznego Warszawy dla Dzielnicy Rembertów, Krajowy numer identyfikacyjny 15259663000900, ul. Al. Gen. A. Chruściela 28, 04-401 Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. , e-mail rembertow.wzp@um.warszawa.pl, faks .
Adres strony internetowej (url):
Adres strony internetowej (url):
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zamówienie było podzielone na części:
Świadczenie usług transportowych w zakresie dowozu dzieci niepełnosprawnych w roku szkolnym 2020/2021
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):UD-VIII-WZP.271.7.2020
II.2) Rodzaj zamówienia:Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług transportowych w zakresie dowozu dzieci niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie Dzielnicy Rembertów m.st. Warszawy, na trasie z domu do placówki oświatowej i z powrotem wraz z zapewnieniem opieki w czasie dowożenia – zgodnie z określonymi poniżej wymogami – we wszystkie dni, w których prowadzone są zajęcia dydaktyczno- opiekuńczo-wychowawcze w roku szkolnym 2020/2021 w okresie od 1 września 2020 r. do 25 czerwca 2021 r., (198 dni) w tym również 1 dziecka w okresie przerw świątecznych, ferii zimowych i letnich w okresie od dnia podpisania umowy nie wcześniej niż od 1 września 2020 r. do 31 sierpnia 2021 r. (232 dni). 1 dziecko dowożone będzie do ośrodka znajdującego się na obszarze powiatu sąsiadującego z m.st. Warszawą w okresie od 1 września 2020 r. do 25 czerwca 2021 r. w następujący sposób: dowóz do szkoły w poniedziałek a odbiór w piątek. W przypadku kiedy poniedziałek/piątek jest dniem wolnym od zajęć dydaktycznych: dowóz do szkoły nastąpi w kolejny dzień roboczy – odbiór dziecka w dzień poprzedzający. Dowożeniem zostały objęte dzieci, które realizują obowiązek szkolny i obowiązek nauki w szkołach podstawowych, szkołach ponadpodstawowych lub innych placówkach oświatowych wymienionych w art. 36 ust. 17 i art. 127 ustawy z dnia 14 grudnia 2017 r. Prawo oświatowe (Dz. U. z 2019 r. poz. 1148 ze zm.) i Uchwale Nr XLVIII/1181/2017 Rady m.st. Warszawy dnia 11 maja 2017 r. w sprawie wyrażenia zgody na zapewnienie bezpłatnego transportu i opieki w czasie przewozu uczniów niepełnosprawnych
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 60130000-8
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: PRAGA POŁUDNIE I | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/09/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT 171600.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Waluta PLN Liczba otrzymanych ofert: 3 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1 w tym: liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2 liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0 liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0 liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEMtak Nazwa wykonawcy: Luxury Medical Care Sp. z o.o. – Sp.k. Email wykonawcy: Adres pocztowy: Ul. Słomińskiego 17/47 Kod pocztowy: 00-195 Miejscowość: Warszawa Kraj/woj.: mazowieckie Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie Nazwa wykonawcy: LMC Trans Sp. z o.o. Email wykonawcy: Adres pocztowy: ul. Bartycka 175 paw. 2 Kod pocztowy: 00-716 Miejscowość: Warszawa Kraj/woj.: mazowieckie Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie Cena wybranej oferty/wartość umowy 117000.18 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwaOferta z najniższą ceną/kosztem 82494.72 Oferta z najwyższą ceną/kosztem 131274.00 Waluta: PLN Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom IV.8) Informacje dodatkowe: nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: |
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: WAWER I | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/09/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT 183516.67 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Waluta PLN Liczba otrzymanych ofert: 3 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1 w tym: liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2 liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0 liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0 liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEMtak Nazwa wykonawcy: Luxury Medical Care Sp. z o.o. – Sp.k. Email wykonawcy: Adres pocztowy: Ul. Słomińskiego 17/47 Kod pocztowy: 00-195 Miejscowość: Warszawa Kraj/woj.: mazowieckie Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie Nazwa wykonawcy: LMC Trans Sp. z o.o. Email wykonawcy: Adres pocztowy: ul. Bartycka 175 paw. 2 Kod pocztowy: 00-716 Miejscowość: Warszawa Kraj/woj.: mazowieckie Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie Cena wybranej oferty/wartość umowy 118689.12 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwaOferta z najniższą ceną/kosztem 83156.04 Oferta z najwyższą ceną/kosztem 139471.20 Waluta: PLN Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom IV.8) Informacje dodatkowe: nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybuNależy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.