Ogłoszenie nr 510081412-N-2019 z dnia 25-04-2019 r.
Urząd Miasta Stołecznego Warszawy dla Dzielnicy Rembertów: Remonty mieszkaniowego zasobu komunalnego w Dzielnicy Rembertów m.st. Warszawy
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 524796-N-2019
Numer ogłoszenia: 524796-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Urząd Miasta Stołecznego Warszawy dla Dzielnicy Rembertów, Krajowy numer identyfikacyjny 15259663000900, ul. Al. Gen. A. Chruściela 28, 04-401 Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. , e-mail rembertow.wzp@um.warszawa.pl, faks .
Adres strony internetowej (url):
Adres strony internetowej (url):
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zamówienie było podzielone na części:
Remonty mieszkaniowego zasobu komunalnego w Dzielnicy Rembertów m.st. Warszawy
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy): UD-VIII-WZP.271.6.2019
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia są roboty remontowe przewidziane do wykonania w 2019r. w mieszkaniowym zasobie komunalnym Dzielnicy Rembertów Miasta Stołecznego Warszawa. W zakres prac wchodzą roboty ogólnobudowlane, instalacyjne sanitarne i elektryczne w lokalach i budynkach mieszkalnych. Budynki wyposażone są w instalację wody zimnej z sieci wodociągowej jak i z własnych ujęć poprzez hydrofory zainstalowane w częściach wspólnych budynku, kanalizację sanitarną miejską i szamba, instalację gazową (w 4 budynkach) i instalację elektryczną. Istniejące stropy i podłogi w większości budynków wykonane są: jako drewniane, na legarach drewnianych, z desek podłogowych, wyłożone wykładziną i wykładziną z PVC na posadzce betonowej oraz na podkładzie betonowym. Ściany mieszane o konstrukcji murowanej oraz drewnianej, ryglowe. Pokryte tynkiem cement – wapiennym, okładziną z płyt gipsowo - kartonowych i okładzinami drewnianymi, płytkami z glazury. Sufity wykończone tynkiem cem - wapiennym w tym podwieszane. Stolarka okienna - drewniana i z PCV. Drzwi drewniane – płytowe i z PCV. Na potrzeby zobrazowania skali zamówienia sporządzono przedmiar robót zawierający rodzaj, zakres i opis robót wraz z określeniem jednostek obliczeniowych jak również podaniem ilości przewidywanych do wykonania prac. Zamawiający zastrzega, że ilości przedstawione w przedmiarze robót mają charakter orientacyjny, a sumaryczna wartość zamówienia wynikająca z przedmiaru robót nie stanowi ceny oferty, a służy tylko i wyłącznie do porównania złożonych ofert i wyboru oferty najkorzystniejszej.
II.4) Informacja o częściach zamówienia: Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45400000-7
Dodatkowe kody CPV: 45110000-1, 45332000-3, 45311200-2, 45400000-1, 45432113-9, 45421000-4, 45410000-4, 45442100-8, 45450000-6
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24/04/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT 450000.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Waluta PLN Liczba otrzymanych ofert: 2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1 w tym: liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0 liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0 liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0 liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM nie Nazwa wykonawcy: KRIS Krzysztof Wolski Email wykonawcy: Adres pocztowy: Ul. Balzaka 2/165 Kod pocztowy: 01-917 Miejscowość: Warszawa Kraj/woj.: mazowieckie Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie Cena wybranej oferty/wartość umowy 340803.99 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa Oferta z najniższą ceną/kosztem 303162.74 Oferta z najwyższą ceną/kosztem 340803.99 Waluta: PLN Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom IV.8) Informacje dodatkowe: nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.