Ogłoszenie nr 500141932-N-2018 z dnia 21-06-2018 r.
Urząd Miasta Stołecznego Warszawy dla Dzielnicy Rembertów: Prace remontowe w budynku Przedszkola nr 158 przy ul. Dwóch Mieczy 35/37 w Warszawie
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 562119-N-2018
Numer ogłoszenia: 562119-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Urząd Miasta Stołecznego Warszawy dla Dzielnicy Rembertów, Krajowy numer identyfikacyjny 1525966300090, ul. Al. Gen. A. Chruściela 28, 04401 Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. , e-mail rembertow.wzp@um.warszawa.pl, faks .
Adres strony internetowej (url):
Adres strony internetowej (url):
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zamówienie było podzielone na części:
Prace remontowe w budynku Przedszkola nr 158 przy ul. Dwóch Mieczy 35/37 w Warszawie
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy): UD-VIII-WZP.271.21.2018
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przeprowadzenia remontu w części budynku Przedszkola nr 158 przy ul. Dwóch Mieczy 35/37 w Warszawie. Remont dotyczy w różnym zakresie pięciu sali zajęć, łazienki wspólnej dzieci oraz części pomieszczeń kuchni przedszkola. W ramach zamówienia należy wykonać nw. roboty: 1. Roboty rozbiórkowe ścian działowych w dwóch łazienkach dzieci przy salach zajęć oraz w łazience wspólnej dzieci, 2. Zerwanie istniejących parkietów w trzech salach zajęć, 3. Demontaż istniejącej stolarki drzwiowej w remontowanych pomieszczeniach, 4. Demontaż instalacji wod-kan. w łazienkach przy salach zajęć Demontaż armatury i urządzeń sanitarnych w remontowanych łazienkach, 5. Demontaż oświetlenia w pięciu salach zajęć i remontowanych łazienkach, 6. Wykonanie murowanych ścian działowych w nowej zabudowie po rozbiórce ścian działowych w łazienkach, 7. Wykonanie po przebudowie ścian nowej instalacji wod.-kan. oraz zakup i montaż pełnego wyposażenia nowych łazienek, 8. Wykonanie prac tynkarskich , malarskich, glazurniczych i posadzkarskich w nowych łazienkach, 9. Przygotowanie podłoża pod nowe posadzki z wykładziną PCV typu tarkett, 10. Wykonanie nowych posadzek z wykładziną PCV typu tarkett w remontowanych salach zajęć, 11. Zakup i montaż nowych opraw oświetleniowych LED w remontowanych salach zajęć i łazienkach z przebudową instalacji elektrycznej, 12. Zakup i montaż nowej aluminiowej ślusarki drzwiowej w remontowanych pomieszczeniach, 13. Zakup i montaż lekkich ścianek kabin łazienkowych, 14. Prace porządkowe.
II.4) Informacja o częściach zamówienia: Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45110000-1
Dodatkowe kody CPV: 45310000-3, 45420000-7, 45430000-0, 45440000-3, 45450000-6
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19/06/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT 184129.77 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Waluta PLN Liczba otrzymanych ofert: 2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 w tym: liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0 liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0 liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0 liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM nie Nazwa wykonawcy: Instalacje Elektryczne Krzysztof Kwiatkowski Email wykonawcy: Adres pocztowy: Ul. Milenijna 51/63 Kod pocztowy: 03-130 Miejscowość: Warszawa Kraj/woj.: Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie Cena wybranej oferty/wartość umowy 221000.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa Oferta z najniższą ceną/kosztem 221000.00 Oferta z najwyższą ceną/kosztem 260490.00 Waluta: PLN Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom IV.8) Informacje dodatkowe: nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.