
Zarząd Dzielnicy Rembertów podjął uchwałę w sprawie określenia podziału zadań i kompetencji Członków Zarządu Dzielnicy Rembertów m. st. Warszawy. Publikujemy jej treść.
Uchwała nr 146/654/2022 Zarządu Dzielnicy Rembertów m.st. Warszawy z dnia 24 lutego 2022 roku w sprawie określenia podziału zadań i kompetencji Członków Zarządu Dzielnicy Rembertów m. st. Warszawy
Na podstawie art. 6 ustawy z dnia 15 marca 2002 r. o ustroju miasta stołecznego Warszawy (Dz. U. z 2018 roku poz.1817) oraz § 46 Statutu Dzielnicy Rembertów m. st. Warszawy przyjętego uchwałą nr LXX/2182/2010 Rady m. st. Warszawy z dnia 14 stycznia 2010 roku w sprawie nadania statutów dzielnicom miasta stołecznego Warszawy (Dz. Urz. Woj. Maz. z 2018 r. poz. 8814 oraz z 2019 r. poz. 13139) uchwala się, co następuje:
§ 1. 1. Członkowie Zarządu Dzielnicy Rembertów m. st. Warszawy realizują zadania i kompetencje określone w art. 11 ust. 2 ustawy z dnia 15 marca 2002 r. o ustroju miasta stołecznego Warszawy, § 45 Statutu Dzielnicy Rembertów m. st. Warszawy oraz zadania i kompetencje przekazane do realizacji Dzielnicy na podstawie uchwał Rady m. st. Warszawy.
2. Przy wykonywaniu swych kompetencji i zadań Członkowie Zarządu Dzielnicy, w tym Burmistrz, działają na podstawie i w granicach określonych zarządzeniami Prezydenta m. st. Warszawy oraz imiennymi upoważnieniami i pełnomocnictwami udzielonymi przez Prezydenta m. st. Warszawy.
§ 2. 1. Do zakresu zadań pozostających w kompetencji Burmistrza Dzielnicy Rembertów m. st. Warszawy – Macieja Iwanickiego należy sprawowanie bezpośredniego nadzoru nad działalnością następujących komórek organizacyjnych utworzonych dla dzielnicy:
-
- Wydział Organizacyjny Dla Dzielnicy Rembertów (UD-VIII-WOD),
- Zespół Obsługi Rady Dzielnicy Rembertów (UD-VIII-WOR),
- Wydział Administracyjno-Gospodarczy dla Dzielnicy Rembertów (UD-VIII-WAG),
- Wydział Budżetowo-Księgowy dla Dzielnicy Rembertów (UD-VIII-WBK),
- Wydział Prawny dla Dzielnicy Rembertów (UD-VIII-WPR),
- Samodzielne Wieloosobowe Stanowisko Pracy ds. Kadr dla Dzielnicy Rembertów (UD-VIII-WKD),
- Samodzielne Wieloosobowe Stanowisko Pracy ds. Zamówień Publicznych dla Dzielnicy Rembertów (UD-VIII-WZP),
- Wydział Działalności Gospodarczej i Sportu dla Dzielnicy Rembertów – UD-VIII-WDG.
2. Burmistrz Dzielnicy Rembertów m. st. Warszawy – Maciej Iwanicki wykonuje czynności nadzoru nad działalnością następujących jednostek organizacyjnych m. st. Warszawy w Dzielnicy Rembertów:
- Dom Kultury „Wygoda”;
- Dom Kultury „Rembertów”;
- Biblioteka Publiczna w Dzielnicy Rembertów m. st. Warszawy.
§ 3. 1. Do zakresu zadań pozostających w kompetencji Zastępcy Burmistrza Dzielnicy Rembertów m. st. Warszawy – Mieczysława Golónki należy sprawowanie bezpośredniego nadzoru nad działalnością następujących komórek organizacyjnych utworzonych dla Dzielnicy:
- Wydział Infrastruktury dla Dzielnicy Rembertów (UD-VIII-WIR),
- Wydział Gospodarki Gruntami dla Dzielnicy Rembertów (WGG-VIII),
- Wydział Architektury i Urbanistyki dla Dzielnicy Rembertów (UD-VIII-WAU),
- Wydział Budownictwa dla Dzielnicy Rembertów (UD-VIII-WAB),
- Wydział Kultury i Promocji dla Dzielnicy Rembertów (UD-VIII-WKU).
2. Zastępca Burmistrza Dzielnicy Rembertów m. st. Warszawy – Mieczysław Golónka współpracuje z Delegaturą Biura Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego.
§ 4. 1. Do zakresu zadań pozostających w kompetencji Zastępcy Burmistrza Dzielnicy Rembertów m. st. Warszawy – Aleksandra Lesińskiego należy sprawowanie bezpośredniego nadzoru nad działalnością następujących komórek organizacyjnych utworzonych dla Dzielnicy:
-
- Wydział Oświaty i Wychowania dla Dzielnicy Rembertów (WOW-VIII),
- Wydział Spraw Społecznych i Zdrowia dla Dzielnicy Rembertów (WSZ-VIII),
- Wydział Obsługi Mieszkańców dla Dzielnicy Rembertów (UD-VIII-WOM),
- Wydział Informatyki dla Dzielnicy Rembertów (UD-VIII-WIN),
- Wydział Ochrony Środowiska dla Dzielnicy Rembertów (UD-VIII-WOŚ),
- Wydział Zasobów Lokalowych dla Dzielnicy Rembertów (WZL-VIII).
2. Zastępca Burmistrza Dzielnicy Rembertów m. st. Warszawy – Aleksander Lesiński wykonuje czynności nadzoru nad działalnością następujących jednostek organizacyjnych m. st. Warszawy w Dzielnicy Rembertów:
- Dzielnicowe Biuro Finansów Oświaty;
- Ośrodek Pomocy Społecznej w Dzielnicy Rembertów m. st. Warszawy;
- placówki oświaty i wychowania w Dzielnicy Rembertów m. st. Warszawy.
3. Zastępca Burmistrza Dzielnicy Rembertów m. st. Warszawy – Aleksander Lesiński współpracuje z Delegaturą Biura Spraw Obywatelskich i Administracji.
§ 5. 1. Uchwała podlega publikacji w Biuletynie Informacji Publicznej Miasta Stołecznego Warszawy.
2. Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia.
