Warszawa: Budowa ul. Szerokiej na odcinku od ul. Traczy do ul. Agrarnej w Dzielnicy Rembertów Numer ogłoszenia: 246406 - 2015; data zamieszczenia: 21.09.2015 OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Stołecznego Warszawy dla Dzielnicy Rembertów , Al. Gen. A. Chruściela 28, 04-401 Warszawa, woj. mazowieckie.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.rembertow.waw.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa ul. Szerokiej na odcinku od ul. Traczy do ul. Agrarnej w Dzielnicy Rembertów.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest budowa ul. Szerokiej na odcinku od ul. Traczy do ul. Agrarnej w Dzielnicy Rembertów.
II.1.5)
V | przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: |
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających w wysokości 30% wartości zamówienia podstawowego
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20-7, 45.23.23.10-8, 45.23.22.00-4, 45.22.21.10-7.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 42.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 17.000 zł (słownie: siedemnaście tysięcy zł)
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
-
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Doświadczenie - posiadają doświadczenie zawodowe, wyrażające się wykonaniem z należytą starannością, w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, dwóch robót budowlanych polegających na wykonaniu nawierzchni z nakładki bitumicznej (wraz z robotami przygotowawczymi i towarzyszącymi) o wartości łącznej min. 800.000 zł brutto
-
-
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Kadra - dysponują odpowiednim potencjałem kadrowym tj.: osobami posiadającymi uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, wydanymi na podstawie ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2013 r., poz. 1409 z późn. zm.) oraz aktualnie obowiązującymi przepisami lub odpowiednio, wydanymi na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów w zakresie niezbędnym do kierowania robotami w zakresie przedmiotowego zamówienia i sprawowania funkcji kierownika budowy w branżach określonych poniżej. a) kierowanie robotami budowlanymi w zakresie przedmiotu zamówienia tj. posiadają uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalnościach: - inżynieryjnej drogowej; - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń: telekomunikacyjnych oraz elektrycznych i elektroenergetycznych; b) co najmniej 10 osób w charakterze pracowników fizycznych;
-
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
a) wypełniony formularz ofertowy o treści zgodnej z określoną we wzorze, stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ, zgodnie z art. 36b ust. 1 ustawy Zamawiający żąda, żeby Wykonawca wskazał w formularzu oferty części zamówienia, których wykonanie powierzy podwykonawcom b) Uproszczony kosztorys ofertowy - zgodnie z załączonym przedmiarem robót w Rozdziale II niniejszej specyfikacji. c) Pełnomocnictwo do podpisania oferty. Uwaga! W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty musi być załączone pełnomocnictwo na zasadach określonych w SIWZ. d) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia, jeżeli Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków - zgodne w treści ze wzorem stanowiącym załącznik Nr 6 do SIWZ
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 90
- 2 - Okres gwarancji - 10
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający przewiduje zmiany zawartej umowy dotyczące odpowiednio wartości zamówienia lub terminu realizacji zamówienia w przypadku zaistnienia następujących okoliczności: 1) W zakresie terminów (możliwość przerwania robót a więc i realizacji umowy): a) na czas, kiedy będzie to konieczne ze względu na niesprzyjające warunki atmosferyczne (technologiczna niemożność), b) w następstwie postępowań administracyjnych, w tym wydłużonych (wykraczających poza terminy określone w KPA) procedur administracyjnych oraz innych terminów spraw urzędowych, mających wpływ na terminy realizacji zamówienia - udokumentowanych, c) możliwość wstrzymania robót lub przerw w pracach powstałych z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, d) w przypadku wystąpienia zmian spowodowanych warunkami geologicznymi, hydrologicznymi, archeologicznymi, wodnymi itd. w szczególności w sytuacji wystąpienia warunków odmiennych od przyjętych w otrzymanej dokumentacji, e) w przypadku konieczności usunięcia błędów w dokumentacji, wprowadzenia zmian w dokumentacji. 2) W zakresie wartości zamówienia: a) ograniczenia środków budżetowych przeznaczonych na realizację zamówienia; b) w razie konieczności podjęcia działań zmierzających do ograniczenia skutków zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, szczególnie zagrażające bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożące powstaniem szkody niewspółmiernie większej niż spowodowana działaniem lub zaniechaniem naruszającym dyscyplinę środków publicznych, c) w przypadku konieczności usunięcia błędów w dokumentacji, wprowadzenia zmian w dokumentacji. 2. Warunkiem wprowadzenia zmian zawartej umowy jest sporządzenie podpisanego przez Strony Protokołu konieczności określającego przyczyny zmiany oraz potwierdzającego wystąpienie (odpowiednio) co najmniej jednej z okoliczności wymienionych w ust. 1.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rembertow.waw.pl Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Al. gen. Chruściela 28, Warszawa, pok. 508.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.10.2015 godzina 10:30, miejsce: Punkt informacyjno-podawczy w WOM.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Załączniki:
- SIWZ
- Umowa
- SPECYFIKACJE TECHNICZNE
- Projekt budowlany - projekt drogowy cz. 01 - 01-14
- Projekt budowlany - projekt drogowy cz. 02 - 15 OK IR 983.2013 opinia
- Projekt budowlany - projekt drogowy cz. 03 - 16 OK IR 983.2013 zał
- Projekt budowlany - projekt drogowy cz. 04 - 17-18 ZUD 694.2015 opinia
- Projekt budowlany - projekt drogowy cz. 05 - 19 ZUD 694.2015 zał
- Projekt budowlany - projekt drogowy cz. 06 - 20-25 warunki RWE
- Projekt budowlany - projekt drogowy cz. 07 - 26-30 warunki ZDM oświetlenie
- Projekt budowlany - projekt drogowy cz. 08 - 31-33 warunki ORANGE
- Projekt budowlany - projekt drogowy cz. 09 - 34 PZT
- Projekt budowlany - projekt drogowy cz. 10 - 35 MAPA DCP
- Projekt budowlany - projekt drogowy cz. 11 - 36 P WYS
- Projekt budowlany - projekt drogowy cz. 12 - 37 profil podłużny
- Projekt budowlany - projekt drogowy cz. 13 - 38 przekroje i szczegóły
- Projekt budowlany - projekt drogowy cz. 14 - 39-45 przekroje poprzeczne
- Projekt budowlany - projekt drogowy cz. 15 - 46 tabela robót ziemnych
- Projekt budowlany - projekt drogowy cz. 16 - 47-49 Informacja BiOZ
- Projekt budowlany – przebudowa instalacji elektroenergetycznych nn cz. 01 - 001-3
- Projekt budowlany – przebudowa instalacji elektroenergetycznych nn cz. 02 - 4 uzg RWE zał 1
- Projekt budowlany – przebudowa instalacji elektroenergetycznych nn cz. 03 - 5 uzg RWE zał 2
- Projekt budowlany – przebudowa instalacji elektroenergetycznych nn cz. 04 - 6 uzg RWE zał 3
- Projekt budowlany – przebudowa instalacji elektroenergetycznych nn cz. 05 - 7-8 ZUD 694.2015 opinia
- Projekt budowlany – przebudowa instalacji elektroenergetycznych nn cz. 06 - 9 ZUD 694.2015 zał
- Projekt budowlany – przebudowa instalacji elektroenergetycznych nn cz. 07 - 10-15 warunki RWE
- Projekt budowlany – przebudowa instalacji elektroenergetycznych nn cz. 08 - 16 inwentaryzacja kabli RWE 26.02.2015
- Projekt budowlany – przebudowa instalacji elektroenergetycznych nn cz. 09 - 17-20 opis
- Projekt budowlany – przebudowa instalacji elektroenergetycznych nn cz. 10 - 21 Plan przebudowy
- Projekt budowlany – przebudowa instalacji elektroenergetycznych nn cz. 11 - 22 Schemat przebudowy
- Projekt budowlany – przebudowa instalacji elektroenergetycznych nn cz. 12 - 23-31 przekroje podłużne
- Projekt budowlany – przebudowa instalacji elektroenergetycznych nn cz. 13 - 32 tabela montażowa 1
- Projekt budowlany – przebudowa instalacji elektroenergetycznych nn cz. 14 - 33-44 zestawienie materiałów
- Projekt budowlany – przebudowa instalacji elektroenergetycznych nn cz. 15 - 45 tabela montażowa 2
- Projekt budowlany – przebudowa instalacji elektroenergetycznych nn cz. 16 - 46-51 uprawnienia
- Projekt budowlany – przebudowa instalacji elektroenergetycznych nn cz. 17 - 52-53 Informacja BiOZ
- Projekt budowlany – przebudowa instalacji oświetlenia cz. 01 - 001-01
- Projekt budowlany – przebudowa instalacji oświetlenia cz. 02 - 1 uzgodnienie ZDM
- Projekt budowlany – przebudowa instalacji oświetlenia cz. 03 - 2-3 ZUD 694.2015 opinia
- Projekt budowlany – przebudowa instalacji oświetlenia cz. 04 - 4 ZUD 694.2015 zał
- Projekt budowlany – przebudowa instalacji oświetlenia cz. 05 - 5-9 warunki ZDM
- Projekt budowlany – przebudowa instalacji oświetlenia cz. 06 - 10-14 opis
- Projekt budowlany – przebudowa instalacji oświetlenia cz. 07 - 15-20
- Projekt budowlany – przebudowa instalacji oświetlenia cz. 08 - 21 Plan przebudowy
- Projekt budowlany – przebudowa instalacji oświetlenia cz. 09 - 22-27
- Projekt budowlany – przebudowa instalacji oświetlenia cz. 10 - 28-29 Informacja BiOZ
- Projekt zagospodarowania terenu cz. 01 - 01-5
- Projekt zagospodarowania terenu cz. 02 - 6-8 war ORANGE SZEROKA
- Projekt zagospodarowania terenu cz. 03 - 11-12 ZUD 694.2015 opinia
- Projekt zagospodarowania terenu cz. 04 - 13 ZUD 694.2015 zał
- Projekt zagospodarowania terenu cz. 05 - 14 Schemat przebudowy
- Projekt zagospodarowania terenu cz. 06 - 15-16
- Projekt zagospodarowania terenu cz. 07 - 17 oświadczenie
- Projekt zagospodarowania terenu cz. 08 - 18-19 Informacja BiOZ
- Przedmiar drogowy
- Przedmiar elektryczny
- Przedmiar teletechniczny
- Decyzja 156